Fantastická výchova (Raising Dion, TV seriál)
Čo by ste robili, keby ste zistili, že máte nadprirodzené schopnosti? Boli by ste superhrdinom alebo by vás nadradenosť zmenila na zápornú postavu? Dion (Ja’Siah Young) je malý chlapec s novoobjavenými a rozvíjajúcimi sa superschopnosťami. Zdedil ich po otcovi (Michael B. Jordan), ktorý zahynul mysterióznou smrťou. Dion sa spoločne so svojou mamou (Alisha Wainwright) snažia prísť na koreň veci s jeho novými schopnosťami a ovládať ich bez toho, aby pútali pozornosť svojho okolia.
Hlboká voda (Deep Water)
Milujúci manžel a otec Vic (Ben Affleck) sa snaží vyhnúť nepríjemnej životnej udalosti – rozvodu. Svojej manželke Melinde (Ana de Armas) povolí mať nekonečne veľa afériek, ktoré sa ani nedajú nazvať nevinnými. Čo sa však stane, keď Vic začne byť podozrivý zo záhadných zmiznutí Melindiných milencov?
Smradi (The Bad Guys)
Verte mi, nechceli by ste ich stretnúť. Za celú svoju zločineckú kariéru si v Los Angeles, kde okrem ľudí údajne bežne žijú aj antropomorfizované zvieratá, vybudovali pomerne odstrašujúcu reputáciu. Wolf (v pôvodnom znení Sam Rockwell) je vlčou hlavou skupiny – nie nepodobný Georgeovi Clooneymu na čele Dannyho jedenástky. Snake (Marc Maron) je jeho veľmi sarkastickým, prinajmenšom rovnako nápaditým hadím spoločníkom. Nasleduje Tarantula (Awkwafina), hackerka prezývaná tiež Webs alebo Mata Hairy, schopná pri „ťukaní“ do klávesnice využiť každú zo svojich ôsmich nôh. Shark (CraigRobinson), najväčší sympaťák tímu, sa napriek väčším rozmerom dokáže hravo prestrojiť aj do podoby kultivovanej dámy. A Piranha (Anthony Ramos), najmladší ale o to snaživejší člen s nevídaným bolívijským temperamentom, reprezentuje svaly...
Panstvo Downton: Nová éra (Downton Abbey: A New Era)
V spore o jadro a povahu tradície, ktoré sa vedú v Británii, sa odhaľuje okrem iného i potreba ujasniť si, o čom je vlastne reč. I tento malý krok má v rozsiahlej globalizujúcej sa svetovej aréne veľký význam aj preto, aby sme vedeli, čo je dôležité a hodné ochrany a čo naopak nie a môžeme na to bez výčitiek svedomia zabudnúť, vzdať sa neužitočného balastu a vyradiť obnosené kusy. Marxista a historik Eric Hobsbawm tvrdí, že tradície sú len konzervatívnou propagandou, vymyslenou a dodatočne opatrenou historickým náterom. Udržali si svoju existenciu, lebo akékoľvek odhalenie ich neautentickosti a nepôvodnosti bolo označované za nevlastenecké.
Kryštof
Nočným lesom a hmlou si kliesni cestu zvláštna dvojica. Sivovlasý starec a mladík. Keď prekonajú prudko rozčerenú hladinu potoka, ich púť sa rozdelí. Starý muž je už za hranicou a kráča ďalej, chlapec sa vracia. Do kláštora, kde koncom štyridsiatych rokov našiel nový domov. V komunite mníchov, sídliacej na polorozpadnutom statku neďaleko československo-bavorskej hranice, ale objavil aj niečo iné. Čosi, čo človeka presahuje. Volá sa Kryštof a je hrdinom rovnomenného slovenského filmu, ktorý vznikol v koprodukcii s Českom. Lenže na začiatku päťdesiatych rokov minulého storočia sa niečo také v Československu nenosí. Červená diktatúra a viera či sloboda, to rozhodne nejde dohromady. Kantov kategorický imperatív zahádzal komunistický režim blatom. „Kryštof je príbehom jedného chlapca, ktorý v zlých časoch na zlom mieste hľadá svoje miesto pod slnkom,“ sumarizuje režisér Zdeněk Jiráský.