„Ak sa nenecháš uniesť, nezažiješ!“
Autorstvo novej vizuálnej koncepcie a reklamnej kampane 11.ročníka MFF Bratislava patrí mladému, dynamickému a kreatívnemu tandemu – Jonáš Karásek a Marika Majorová, ktorí od januára tohto roka tvoria pod značkou GunPowder www.gunpowder.sk.
V reklamnom biznise patria už niekoľko rokov medzi elitu slovenských kreatívcov a sú držiteľmi mnohých ocenení v domácich aj zahraničných kreatívnych súťažiach. V národnej súťaži Zlatý klinec 2009 získal Jonáš Karásek „Filipa“ – cenu za výnimočný prínos do slovenskej kreatívnej tvorby.
Obidvaja sú podpísaní aj pod festivalovým TV spotom, ktorý spolu režírovali za podpory kameramana Petra Becsíka a o postprodukčné práce sa postaralo AVI studio.
V reklamnom biznise patria už niekoľko rokov medzi elitu slovenských kreatívcov a sú držiteľmi mnohých ocenení v domácich aj zahraničných kreatívnych súťažiach. V národnej súťaži Zlatý klinec 2009 získal Jonáš Karásek „Filipa“ – cenu za výnimočný prínos do slovenskej kreatívnej tvorby.
Obidvaja sú podpísaní aj pod festivalovým TV spotom, ktorý spolu režírovali za podpory kameramana Petra Becsíka a o postprodukčné práce sa postaralo AVI studio.