Film.sk v novej grafickej úprave
Mesačník o filmovom dianí na Slovensku Film.sk v dvanástom roku svojej existencie mení formát a prichádza k čitateľom v novej grafickej úprave a s novým logom. Súčasťou tejto zmeny je aj zvýšenie ceny Film.sk, ktorá sa mení z päťdesiat centov na jedno euro.
Dôvodom zmeny formátu a grafickej úpravy Film.sk je snaha byť prístupnejším k čitateľom po textovej i obrazovej stránke. V redizajne redakcia Film.sk kladie väčší dôraz na fotografie a prácu s obrazom na rozdiel od predchádzajúceho vizuálu. Ako hovorí v úvode nového čísla Film.sk jeho šéfredaktorka Simona Nôtová, zmeny, ktoré sprevádzajú septembrové číslo mesačníka sú „odpoveďou na pohyb v slovenskej kinematografii, vyjadrujú zámer zachytiť ho rovnako dynamicky a reflektovať ho na pulze života. Plnohodnotne, textom aj obrazom. Nemáme žiadne výročie, ani žiadnu inú príležitosť, len sme v redakcii vedeli, že je čas na zmenu.“ Za novým dizajnom a grafickou úpravou Film.sk, ktorej súčasťou bolo aj vytvorenie nového loga časopisu, stojí grafický dizajnér Peter Juríček.