Manželka a manžel (Taliansko 2017)

manzel a manzelkaMoglie e marito
100 minút.
Scenár: Carmen Roberta Danza, Giulia Louise Steigerwalt. Réžia: Simone Godano. Kamera: Michele D'Attanasio. Strih: Davide Vizzini. Hudba: Andrea Farri. Účinkujú: Pierfrancesco Favino, Kasia Smutniak, Marta Gastini, Andrea Bruschi, Francesca Agostini, Gaetano Bruno, Valerio Aprea, Paola Calliari, Flavio Furno, Sebastian Dimulescu a ďalší.
Slovenská premiéra 26. októbra 2017
Druhý film a celovečerný hraný debut talianskeho režiséra Simone Godana je komédia o manželskom páre, ktorý sa po dlhých rokoch spolužitia ocitá v kríze a zdá sa, že rozvod je neodvratný. Po nevydarenom experimente sa však neurochirurg Andrea (Pierfrancesco Favino) a televízna hviezdička Sofia (Kasia Smutniak) jedného rána prebudia každý v tele toho druhého. Pomôže im táto neobvyklá situácia zachrániť manželstvo? Film, ktorý vznikol podľa debutového scenára herečiek a producentiek Giulie Steigerwaltovej a Carmen Danzovej, mal v talianskych kinách premiéru 12. apríla tohto roku, nemá za sebou žiadne festivaly ani filmárske ceny a doma utŕžil 2,2 milióna eur. Na Slovensko sa dostáva v čase, keď si ho možno na DVD objednať za cenu vstupného do bratislavských kín, alebo sledovať stream z internetu za polovicu. Distributér film promoval pod názvom Manžel a manželka, až tesne pred uvedením do kín zmenil názov v súlade s talianskym originálom.