Ja, Zloduch 3 (USA 2017!

jazloduchtriDespicable Me 3
90 minút.
Scenár: Ken Daurio, Cinco Paul. Réžia: Kyle Balda, Pierre Coffin, Eric Guillon. Strih: Claire Dodgson. Hudba: Heitor Pereira, Pharrell Williams. Účinkujú: Steve Carell, Kristen Wiig, Trey Parker, Jenny Slate, Miranda Cosgrove, Julie Andrews, Steve Coogan, Russell Brand, Pierre Coffin, Andy Nyman, Dana Gaier, Bill Farmer a ďalší. V slovenskom znení účinkujú: distributér nezverejnil
Slovenská premiéra 29. júna 2017
Na Grua sa lepí smola. Mimoni frflú, že sa prestal venovať ich milovanému zločinu. Agnes chce jednorožca. Živého. Bývalý zloduch nemôže dolapiť rafinovaného disco-darebáka Baltazára Bratta. A zistí, že má dvojča, o ktorom dosiaľ nevedel. Bohaté, šťastné a – vlasaté! Poldruha miliardy dolárov utŕžili animované filmy Ja, zloduch (2010) a Ja, zloduch 2 (2013). Aby bola suma presná, treba ešte prirátať 1,16 miliardy za Mimoňov (2015). Štvrtá časť série je prvým filmom štúdií Illumination z doterajších ôsmich, nakrúteným v širokouhlom formáte 2.39:1. Koľko do nej producenti investovali, je prísne tajné. Herec a režisér Pierre Coffin má na konte všetky časti série, Kyle Bada sa k nemu po viacerých krátkych mimoňovských skečoch (vrátane kultového Banana) pridal predvlani pri Mimoňoch, animátor Eric Guillon s réžiou debutuje. Ako sa stalo smutným pravidlom, distribučná spoločnosti Cinemart ani v tomto prípade vopred nezverejnila mená slovenských dabingových hercov.