Festival Barbakan má čo ponúknuť

ilustracnasnimka resizeFestival hudby, filmu a výtvarného umenia sa v Banskej Bystrici uskutoční od 10. do 14. 10. 2012. Môžete sa pripraviť na 5 dní neutíchajúcej zábavy a umeleckých zážitkov v galériách, na koncertoch a v kinách. Ako po minulé roky, aj teraz majú študenti a dôchodcovia možnosť  zúčastniť sa celej filmovej časti festivalu Barbakan zadarmo. Ale pozor! Možnosť bezplatne sa zaregistrovať na www.barbakanfest.sk platí len do 25.9., keď sa akreditácie končia.

O tom, že filmový Barbakan má tento rok naozaj čo ponúknuť presvedčia filmy zo 6 sekcií. Fokus na iránsku kinematografiu predstaví najlepšie snímky ocenené na filmových festivaloch a  Profil Marcina Wronu zasa tvorbu významného poľského režiséra.  V sekcii  Domáca úroda uvidíte to najlepšie čo za posledné obdobie vzniklo na slovenskej filmovej pôde  a drsnú tvár nežného  pohlavia ukáže sekcia Ženy v ozbrojení.  Filmových nadšencov osloví aj Medzinárodná súťažná sekcia krátkych filmov, kde budú o cenu Grand Prix bojovať vybrané snímky z celého sveta a sekcia Ozveny filmových festivalov. Všetky tieto filmové  lahôdky sú pre akreditovaných študentov a dôchodcov úplne zadarmo!

Osemnásteho ročníka festivalu Barbakan sa môžete zúčastniť aj ako dobrovoľník. Ak máte chuť pomáhať a stať sa členom  organizačného týmu,  prihláste sa na www.barbakanfest.sk . My oceníme vašu pomoc a vy si popri práci stihnete užiť aj skvelý festival. Dobrovoľníkov, ktorí nám pomôžu so starostlivosťou o návštevníkov, pri kontakte s verejnosťou a s technickou (praktickou) prípravou počas celého festivalu alebo jeho časti hľadáme do 25. 9. 2012.

Festival Barbakan prináša OZ Vresk Factory v spolupráci s mestom Banská Bystrica.