"This is it" Michael Jackson

Film o legendárnom spevákovi a hudobníkov Michaelovi Jacksonovi, pozostávajúci zo záznamov posledných skúšok a záberov zo zákulisia, bude mať premiéru 28. októbra a bude uvedený vo vysokom rozlíšení s digitálnym zvukom.

Počnúc 28. októbrom sa budú môcť návštevníci kín po celom svete stať účastníkmi posledného koncertu Michaela Jacksona doslova v prvom rade, vo filme spoločností Sony Pictures Entertainment a Sony Music Entertainment „This is it“ Michael Jackson.

„This is it“ Michael Jackson vzniká za plnej podpory Estate of Michael Jackson a je zostavený zo záznamov stoviek hodín skúšok a záberov zo zákulisia. Boli nakrútené vo vysokom rozlíšení a s využitím najmodernejších technológií pre digitálny záznam zvuku v priebehu príprav na chystanú sériu svetových koncertov nedávno zosnulého speváka. Film poskytne jedinečný pohľad na umelcovu kariéru a bude obsahovať rozhovory s niektorými z Jacksonových najbližších priateľov a spolutvorcov.

Veľká väčšina materiálov, ktoré budú vo filme použité, bola nakrútená v júni 2009 v STAPLES Center v Los Angeles v Kalifornii a v The Forum v Inglewoodu v Kalifornii, kde sa Jackson pripravoval na plánovanú sériu päťdesiatich koncertov „This Is It“, ktorá mala prebiehať v O2 Aréne v Londýne.

Film „This is it“ Michael Jackson ponúkne Jacksonovým fanúšikom a milovníkom hudby po celom svete ojedinelý pohľad do zákulisia na speváka samotného, jeho kariéru aj na veľkolepú koncertnú show, ktorá sa chystala. Poskytne im nezabudnuteľné zábery doslova z prvého radu, ktoré boli vybrané z rozsiahleho archívu záznamov Jacksonových perfekcionistických príprav na londýnske koncerty.

Michael Jackson, jeden z najpopulárnejších a najzásadnejších umelcov všetkých čias, zanechal na populárnej hudbe a kultúre svoj nezmazateľný odtlačok.
Jeho päť sólových albumov – Off the Wall, Thriller, Bad, Dangerous a HIStory, všetky vydané pod vlajkou Epic Records, hudobnej značky Sony Music – patria medzi najpredávanejšie albumy v histórií hudobného priemyslu, a album Thriller sa s viac ako 70 miliónmi predaných kópií nachádza na prvej priečke rebríčku najpredávanejších nahrávok v histórií hudobného priemyslu. Okrem toho sa vo svete predalo viac ako 100 miliónov nosičov singlu z albumu Thriller, čo je ďalší doposiaľ neprekonaný rekord.

V priebehu svojej výnimočnej kariéry predal po celom svete odhadom približne 750 miliónov platní, vydal 13 singlov, ktoré sa vyšvihli na prvé priečky rebríčkov predajnosti, a stal sa jedným z mála hudobníkov, ktorí boli dvakrát poctení uvedením do rock and rollovej siene slávy. Guinessova kniha rekordov zaznamenala Jacksonov rekord ako najúspešnejšieho hudobníka všetkých čias a jeho album Thriller ako najpredávanejší album všetkých čias. Jackson získal 13 ocenení Grammy a v rámci American Music Awards mu bola udelená cena Artist of the Century (Najlepší umelec storočia).

Michael Jackson vstúpil do hudobného priemyslu vo svojich jedenástich rokoch, kedy sa spoločne so svojimi bratmi stal členom skupiny Jackson 5. Na začiatku osemdesiatych rokov sa stal inovátorom v oblasti hudobných videoklipov prostredníctvom tak zásadných klipov, akými boli tie ku skladbám Billie Jean, Beat It a monumentálny Thriller. Jacksonov zvuk, štýl a jeho tanečné kreácie ovplyvnili ďalšie generácie popových, soulových, R&B a hip-hopových umelcov.

O Sony Pictures Entertainment

Sony Pictures Entertainment (SPE) je dcérskou spoločnosťou Sony Corporation of America (SCA), ktorá patrí pod Sony Corporation so sídlom v Tokiu. Celosvetová činnosť SPE zahŕňa produkciu a distribúciu filmov, produkciu a distribúciu televíznych programov, tvorbu a distribúciu digitálneho obsahu, investície do televíznych staníc po celom svete, akvizície a distribúciu domácej zábavy, prevádzkovanie štúdií, vývoj nových zábavných produktov, služieb a technológií a distribúciu filmovej zábavy vo viac ako 130. krajinách. Internetové stránky Sony Pictures Entertainment sa nachádzajú na adrese http://www.sonypictures.com .

O Sony Music Entertainment

Sony Music Entertainment je celosvetová nahrávacia hudobná spoločnosť, s ktorou spolupracuje veľké množstvo súčasných umelcov ako miestnych, tak aj medzinárodných hviezd. Spoločnosť sa môže pochváliť pôsobivým archívom, ktorý obsahuje jedny z najdôležitejších nahrávok hudobnej histórie. Pod svojimi krídlami zhromažďuje pestrú škálu slávnych nahrávacích značiek všetkých žánrov, medzi ktoré patria American Recordings, Arista Nashville, Arista Records, Aware, Battery Records, Beach Street Records, Black Seal, BNA Records, Cinematic, Columbia Nashville, Columbia Records, Epic Records, Essential Records, Flicker Records, Fo-Yo Soul, GospoCentric, Hitz Committee Entertainment, J Records, Jive Records, LaFace Records, Legacy Recordings, Masterworks, Polo Grounds, RCA Records, RCA Nashville, RCA Red Seal, RCA Victor, Reunion Records, Slightly Dangerous, Sony Classical, Sony Music Latin, Star Time International, Verity Records a Volcano Entertainment. Sony Music Entertainment je plne podriadenou pobočkou Sony Corporation of America. Ďalšie informácie môžete nájsť na http://www.sonymusic.com .