Alec Baldwin náhodou smrteľne postrelil kameramanku

ABaldwin resizePri nakrúcaní filmov sa bežne stáva, že sa herci alebo niekto zo štábu zrania. Aktuálne nešťastie, ktoré sa stalo počas nakrúcania westernu s Alecom Baldwinom v hlavnej úlohe, malo však smrteľné následky. Americký herec Alec Baldwin zrejme nešťastnou náhodou zastrelil pri nakrúcaní westernu Rust hlavnú kameramanku Halynu Hutchinsovú a postrelil režiséra filmu Joela Souzu. Došlo k tomu počas štvrtkového nakrúcania filmu v americkom štáte Nové Mexiko. Informovala o tom v piatok agentúra AFP s odvolaním sa na políciu.

K tragédii došlo pri nakrúcaní westernu s názvom Rust, v ktorom Baldwin stvárňuje hlavnú úlohu. Baldwin hrá v pripravovanom filme Harlanda Rusta, vyhnanca, ktorého vnuk je usvedčený z vraždy. Spolu sa vydajú na útek, keď je chlapec odsúdený za tento zločin na trest smrti obesením.

Halyna Hutchinsová a Joel Souza "boli postrelení, keď zo zbrane vystrelil Alec Baldwin," uviedol šerif okresu Santa Fe. Zbraň bola používaná ako rekvizita. Agentúra AP uviedla, že zbraň sa slepými nábojmi nemá takú prieraznosť, aby dokázala zabiť človeka na dlhšiu vzdialenosť. Postrelenú 42-ročnú kameramanku previezli vrtuľníkom do nemocnice, kde napokon zraneniam podľahla. Joela Souzu (48), režiséra filmu, so zraneniami previezla sanitka do inej nemocnice. Jeho stav je v súčasnosti kritický.

Polícia prípad vyšetruje s cieľom zistiť jeho presné okolnosti. V súvislosti s incidentom nebolo vznesené dosiaľ žiadne obvinenie.