Autá 3 (USA 2017)

autaCars 3
109 minút.
Scenár: Brian Fee, Ben Queen, Eyal Podell, Jonathon E. Stewart, Kiel Murray, Bob Peterson, Mike Rich. Réžia: Brian Fee. Kamera: Jeremy Lasky. Strih: Jason Hudak. Hudba: Randy Newman. V slovenskom znení účinkujú:
Peter Sklár, Miroslava Partlová, Vladimír Černý, Vladimír Kobielsky, Dušan Kaprálik, Lukáš Frlajs, Juraj Predmerský, František Výrostko, Andrea Somorovská, Lucia Vráblicová, Soňa Norisová, Marcel Forgáč, Judita Hansman, Peter Kollárik, František Kovár, Martin Hronský, Giovanni Baldini, René Jankovič, Dušan Tarageľ, Roman Pomajbo, Lukáš Dóza, Ivan Laca, Ján Mistrík, Alfréd Aczel, Ivan Romančík, Alfréd Swan, Helena Húsková, Ján Greššo, Tatiana Kulíšková, Michaela Kapráliková a ďalší.
Slovenská premiéra 15. júna 2017
V roku 2006 prišli štúdiá Pixar s hravým pastišom na športové akčné drámy Autá. O päť rokov nasledovali Autá 2 a séria si pripísala tržby zo vstupného do kín vo výške viac než miliardy dolárov. Pod hlavičkou Walt Disney Pictures sa teraz aj do našich kín dostáva tretia časť. Zároveň prvý film zo série , ktorý nerežíroval veterán John Lasseter. Réžiu netradične zverili úplnému debutantovi – scenáristovi, výtvarníkovi a animátorovi Brianovi Fee, ktorý v rôznych funkciách spolupracoval na filmoch Cars 1 a 2, Wall-E či Ratatouille. Odvážne pretekárske autíčko Bleskový McQueen zostarlo, z výslnia ho vytláčajú nové, moderné, silnejšie stroje. Tie však nemajú také bohaté skúsenosti, široké srdce a spoločnosť oddaných priateľov.