Barbie in Rock'n Royals (USA 2015)

Barbie in Rock n Royals84 minút.
Scenár: Marsha Griffin. Réžia: Karen Lloyd. Výtvarník: Milena Zdravkovic. Hudba: Gabriel Mann, Rebecca Kneubuhl. V pôvodnom znení účinkujú: Kelly Sheridan, Jordyn Kane, Chiara Zanni, Bethany Brown, Michael Dobson, Devyn Dalton, Brynna Drummond, Rachel Harrison, Alessandro Juliani, Peter Kelamis, Omari Newton, Ingrid Nilson, Nicole Oliver, Shaun Smyth, Kira Tozer a ďalší.
Slovenská premiéra 13. augusta 2015
Začiatkom septembra sa v USA výlučne len na videonosičoch objaví nový, v poradí už tridsiaty animovaný film hračkárskej spoločnosti Mattel zo série o najvyumelkovanejšej z vyumelkovaných bábik Barbie. Menej náročné trhy, ako Slovensko, ho uvedú i v kinách, za plné vstupné, hoci v našom prípade len s českým a maďarským dabingom. Základom je osvedčená schéma „princezná a žobráčka“ - mimochodom, v sérii filmov s Barbie už od roku 1987 použitá viackrát. V muzikálovej rozprávke Barbie Rock'n Royals sa krehká barbínovská princezná Courtney, ktorá pôvodne mierila na letný tábor pre šľachtické dievčatá, omylom ocitne v prázdninovom kempe pre rockerov, aby tam nahradila drsnú barbínovskú speváčku Eriku, ktorá sa zase nedopatrením dostala do tábora pre princezné. Ba čo viac – obom táborom hrozí zánik. Courtney a Erika, hoci každá z iného cesta, spoločnými silami všetko zachránia. A napokon si všetci veselo zaspievame a zatancujeme.