Bratislava bude mať IMAX 3D

Cinemax logo resizeSpoločnosti CINEMAX Bratislava a IMAX uzavreli zmluvu o vybudovaní kinosály IMAX v najnovšom bratislavskom multiplexe CINEMAX, ktorý bude súčasťou vznikajúceho nákupno-zábavného centra BORY MALL.

„Bratislavčanom sme sľúbili to najlepšie z filmárskeho sveta. Otvorenie kinosály IMAX v našom novom 12 sálovom komplexe je jedným z množstva prekvapení, ktoré pre našich divákov chystáme“, hovorí Tomáš Drobný, konateľ CINEMAX Bratislava. „IMAX je nielen silnou značkou, ale aj veľmi produktívnou a rýchlo sa rozvíjajúcou spoločnosťou. Technológia IMAX (Image MAXimum) bola predstavená v roku 1986, odkedy sa neustále zdokonaľuje. Ponúka ten najlepší filmový zážitok a sledovanie filmu posúva na celkom novú úroveň a my sme poctení, že IMAX budeme mať práve vo vlajkovej lodi celej siete CINEMAX v bratislavskom centre Bory Mall.“

Podstatou technológie IMAX je využitie dvoch samostatných projektorov, ktoré slúžia na nasvietenie plátna výnimočných rozmerov. Pre porovnanie – to bratislavské bude mať šírku viac ako 23 metrov a výšku cez 13 metrov (viac ako 300 m2), čo je takmer 2,6 krát viac, ako má v súčasnosti najväčšie kinoplátno na Slovensku. IMAX zároveň používa extrémne výkonný zvukový systém a ďalšie technické špeciality zabezpečujúce ten maximálny filmový zážitok.
“Sme hrdí, že môžeme budovať nový vzťah s najväčším slovenským prevádzkovateľom kín, ktorý podporí silu preslávenej značky IMAX. Práve jedinečný kinematografický zážitok bude pre nové kino kľúčovou konkurenčnou výhodou,” hovorí Andrew Cripps, prezident IMAX EMEA.

IMAX je inovátor zábavných technológií kombinujúci správny software, architektonický dizajn a technológie na dosiahnutie zážitkov, ktoré vás zdvihnú zo sedadla do sveta, aký ste si nevedeli ani len predstaviť.  Špičkoví filmári a štúdiá využívajú technológiu IMAX , aby sa so svojím publikom spojili na mimoriadnej úrovni. Práve preto celosvetová sieť IMAX patrí medzi najdôležitejšie a najúspešnejšie kino distribučné platformy pre tie najvýznamnejšie filmové udalosti celého sveta.

Nové kino CINEMAX privíta svojich prvých návštevníkov už v prvej polovici roka 2015.