Magic Box Slovakia obohacuje svoj DVD katalóg

Nedodrzany_slub_dvd_3d_resizePrvým z nich je Nedodržaný sľub, ktorý bol slovenským kandidátom na nomináciu na Oscara v kategórii „Najlepší cudzojazyčný film“. Získal mnohé ocenenia na prestížnych filmových festivaloch po celom svete.

Režisér Jiří Chlumský na základe skutočného príbehu nakrútil film, ktorý vás vtiahne do deja plného napätia a zvratov, v ktorom sa z mladého chlapca vďaka dobovým okolnostiam stáva mladý muž trochu predčasne. Udalosti rokov 1939 až 1945 ho prinútia opustiť svoje mladícke naivné futbalové ideály, poprieť svoju identitu, stretnúť sa zoči-voči so smrťou, žiť a bojovať bok po boku s drsnými ruskými partizánmi a zistiť, že aj najlepší priateľ môže byť zradcom. Nielen jeho odvaha a šikovnosť, ale aj zhoda náhod a životné šťastie mu umožnili toto peklo prežiť so snahou dodržať sľub, ktorý si kedysi ako rodina dali - doma sa opäť stretnúť. Vo filme sa predstavia slovenskí i českí herci Samo Spišák, Ondřej Vetchý, Marián Slovák, Ivan Romančík, Dušan Kaprálik, Vlado Černý, Roman Luknár, Lukáš Latinák, Ľubo Paulovič, Juraj Nvota, Filip Renč, Vica Kerekesová , Ina Gogálová a ďalší.

Tango_s_komarmi_dvd_3d_resizeV divácky úspešnej tragikomédii zo súčasnosti Tango s komármi od režiséra Miloslava Luthera sa v hlavných úlohách objaví zohraná herecká dvojica Ady Hajdu a Roman Luknár. Hrajú dvoch emigrantov, ktorí prichádzajú po rokoch na Slovensko. Jeden sa musí rozviesť, druhý má naňho dohliadnuť. Nie sú však jediní, čo chcú za každú cenu dosiahnuť svoje. Ironický obraz niekoľkých letných bratislavských dní odkrýva tajomstvá viacerých príbehov. Mohli by skončiť tragédiami, ale skôr sú trápno-smiešnymi a chvíľami aj krutými nedorozumeniami. V ďalších úlohách sa predstavia Tereza Brodská, Zuzana Fialová, Diana Mórová, Tereza Nvotová.

Oba filmy štartujú v DVD distribúcii 8. decembra 2010.