DVD ponuky Bontonfilmu

A-Team / A-Team / 2010
Akční / Dobrodružný / Thriller
Režie: Joe Carnahan
A-team_DVD_3D_1xDVD_resize: Liam Neeson, Bradley Cooper, Sharlto Copley
Info o filmu: Jsou v plné zbroji, nebezpeční… a naprosto šílení! Pevně se připoutejte, protože vás čeká akcí a adrenalinem nabitá vzrušující jízda s Liamem Neesonem, Bradley Cooperem, Quintonem “Rampage” Jacksonem a Sharlto Copleyem v hlavních rolích. Když jsou bývalí členové elitní armádní jednotky křivě obviněni ze zločinu, který nespáchali, musí uplatnit své jedinečné schopnosti, aby unikli z vězení a poradili si se svým dosud nejtěžším úkolem. K tomu bude potřeba odhodlání, přesné načasování a arzenál ničivých zbraní. A přesně tohle je práce pro A-Team!

Bonusy:
• Komentář režiséra Joea Carnahana
• A-Team Sestřih „nejlepších momentů“
• Trailer
• Digitální kopie „Jak na to“
Zvuk: český 5.1, anglický 5.1, maďarský 5.1, hindský 5.1
Titulky: české, anglické, chorvatské, maďarské, slovinské
Délka: 119 min.
Obraz: 16:9 2.35:1

Marmaduk_DVD_3D_1xDVD_resizeMarmaduk / Marmaduke / 2010

Komedie / Rodinný
Režie: Tom Dey
Hrají: Owen Wilson, Ron Perlman, Kiefer Sutherland
Info o filmu
: Herecké hvězdy včetně Owena Wilsona, George Lopeze, Kiefera Sutherlanda a Fergie propůjčily své hlasy hrdinům komedie, ve které hraje hlavní roli nejroztomilejší německá doga na světě. Když se přerostlý psí puberák Marmaduk (Wilson) přestěhuje se svou rodinou do nového domova, brzy poznává, že sem příliš nepasuje – a to doslova! Ale s pomocí svého nejlepšího kamaráda kocoura Carlose (Lopez) a několika nových čtyřnohých přátel se Marmaduk nakonec dostane ze psí boudy, propadne kouzlu lásky a pod zapadajícím sluncem se konečně dočká svého štěstí.
Zvuk: český 5.1, anglický 5.1, polský 5.1 VO, turecký 5.1
Titulky: české, anglické, polské, turecké, řecké, islandské, rumunské
Délka
: 88 min.
Obraz: 16:9 2.35:1

Muzi_kteri_nenavidi_zeny_DVD_3D_resizeMuži, kteří nenávidí ženy / Män som hatar kvinnor / 2009
Thriller / Krimi
Režie: Niels Arden Oplev
Hrají
: Michael Nyqvist, Noomi Rapace, Lena Endre, Ingvar Hirdwall, Björn Granath
Info o filmu: Adaptace románu Stiga Larssona Muži, kteří nenávidí ženy (nejlepší skandinávský kriminální román roku 2005), jenž je prvním dílem trilogie Milénium. K pátrání po neteři významného švédského strojírenského magnáta, která zmizela před 40 lety za podivuhodných okolností, se dostává nesourodá dvojice ekonomického novináře Mikaela a lehce vyšinuté hackerky Lisbeth pracující pro soukromou agenturu. Při odkrývání tajů z minulosti rozvětvené rodiny se dostávají na povrch věci, o kterých se nikdy nikdo neměl dozvědět a oni sami by si ani možná nepřáli je objevit. Detektivní příběh o tom, jak dalece je člověk schopen zajít, aby ukojil svou psyché.
Délka: 152 min
Obraz: 16:9

Predatori_DVD_3D_resizePredátoři / Predators / 2010
Akční scifi
Režie: Nimrod Antal
Hrají: Adrien Brody, Topher Grace, Laurence Fishburne

Info o filmu: Robert Rodriguez uvádí Predátory, zbrusu nový příběh z filmového světa Predátorů. Adrien Brody se představuje v roli žoldáka jménem Royce, jenž se zdráhavě ujímá vedení skupiny elitních vojáků, kteří byli uneseni na tajemnou a životu nebezpečnou planetu. Tady na chladnokrevné lidské “predátory” čeká jako na své lovecké trofeje nová rasa skutečných predátorů a totální válka mezi oběma druhy může začít.
Bonusy
• Komentář Roberta Rodrigueze a režiséra Nimroda Antala
• Animovaný komiks
• Území vetřelců: Odhalení neviditelných
• Okamžiky únosů
• Ukřižování
Zvuk: český 5.1, anglický 5.1, maďarský 5.1, turecký 5.1
Titulky: české, anglické, bulharské, chorvatské, řecké, maďarské, islandské, hebrejské, rumunské, srbské, slovinské, turecké
Délka: 107 min
Obraz
: 16:9; 2.35:1

StreetDance_DVD_3D_resizeStreet Dance / 2010

Taneční
Režie: Max Giwa, Dania Pasquini
Hrají: Nichola Burley, Richard Winson
Info o filmu: Život Carly (Nichola Burley) připomíná pohádku. Chodí s charismatickým Jayem (Ukweli Roach) a jejich taneční skupina se právě probojovala do finále tanečního mistrovství UK Street Dance Championships. Pohádka ale končí ve chvíli, kdy Jay Carly skupinu opustí a všechny sny o taneční slávě se tak rychle začínají hroutit. Zlomená Carly bojuje ze všech sil, aby skupině i sobě dokázala, že k vítězství je může dovést i ona, nicméně po sérii nepříjemností a osobních porážek, mezi které patří i ztráta zkušebny, začíná o svých vůdčích schopnostech vážně pochybovat. Spása přichází v podobě učitelky baletu Heleny (Charlotte Rampling), která je fascinována schopnostmi a nadšením Carly a celé skupiny a nabídne jim, že mohou trénovat v luxusním studiu baletní akademie. Podmínkou ale je, že budou spolupracovat s jejími baletními tanečníky. Helena doufá, že Carlyino nadšení a vášeň pramenící ze street dance nakazí i její mladé svěřence před konkurzem do prestižního britského Královského baletu.
Zvuk: český 5.1, anglický 5.1
Titulky: české a české pro neslyšící
Délka: 95 min.
Obraz
: 16:9

Zatim_spolu_zatim_zivi_DVD_3D_1xDVD_resizeZatím spolu, zatím živi / Knight and Day / 2010

Akční / Komedie / Thriller
Režie: James Mangold
Hrají: Tom Cruise, Cameron Diaz, Peter Sarsgaard
Info o filmu: Připravte se na ještě divočejší akci a více smíchu v exkluzivní prodloužené verzi filmu Zatím spolu, zatím živi. Hvězdy stříbrného plátna Tom Cruise a Cameron Diaz se představují v hlavních rolích sexy akční komedie, která bortí všechna pravidla. Když se maloměstská dívka jménem June (Diaz) seznámí s tajemným cizincem, má pocit, že našla muže svých snů. Brzy ale poznává, že se jedná o uprchlého superšpiona, který ji zatahuje do napínavé hry kočky s myší, jejímž hřištěm je celá planeta Země. Zatímco sviští kulky a létají jiskry, June se musí rozhodnout, jestli je “rytíř” v zářivém brnění nebezpečný zrádce, nebo její životní láska.
Bonusy:
• Divočejší noci a bláznivější dny
• „Someday“: Video Black Eyed Peas s Tomem Cruisem
• Virální video: Fotbal • Virální video: Kopanec
Zvuk: český 5.1, anglický 5.1, maďarský 5.1
Titulky: české, anglické, bulharské, chorvatské, maďarské, hebrejské, srbské, slovinské
Délka: 109 min.
Obraz: 16:9 2.40:1

Rozšírená zberateľská edícia na Blu-ray a DVD

Vychutnajte si veľkolepý svet filmu AVATAR
režiséra Jamesa Camerona ako nikdy predtým!

Avatar_ECE_3xDVD_oring_3D_resizeTrojdisková verzia Avatara na DVD alebo Blu-ray ponúka oveľa viac zážitkov vďaka ôsmim hodinám doteraz nezverejnených materiálov a umožní všetkým prežiť podrobný prieskum sveta Pandory.

Režisér James Cameron odhaľuje tajomstvo planéty Pandora a pozýva svojich fanúšikov na prehliadku svojich vízií v očakávanom vydaní rozšírenej zberateľskej edície AVATARA. Tá sa v novembri 2010 chystá vstúpiť do domovov po celom svete.
V slovenských obchodoch nájdete novú edíciu AVATARA od 16. novembra, a to na Blu-ray a DVD s troma verziami filmu, s hodinami dosiaľ nikde nevidených filmových materiálov, vrátane 45 minút úchvatných vystrihnutých scén.

"Povedal som nášmu tímu - poďme urobiť konečné vydanie Avatara, so všetkým, čo by si v ňom fanúšikovia mohli priať. Je tam predĺžená verzia dlhšia o šestnásť minút, dokumentárne filmy, scény zo zákulisia, výtvarné návrhy a viac než 45 minút vystrihnutých scén. Všetko, čo stojí za uvedenie v tomto špeciálnom vydaní," popisuje vznik zberateľskej edície AVATARA James Cameron.

Trojdisková rozšírená zberateľská edícia Avatara na Blu-ray a DVD ponúka obe verzie filmu uvedené v kinách (v SR bola uvedená iba jedna) a tiež špeciálnu zberateľskú edíciu rozšírenú o šestnásť minút vrátane exkluzívnej alternatívnej úvodnej scény.
Diváci majú tiež možnosť cestovat do histórie Pandory v celovečernom dokumente "Natáčanie Avatara", ktorý popisuje 16 rokov trvajúcu cestu. Dokument obsahuje nové rozhovory s Jamesom Cameronom, Jonom Landauom, hercami a štábom. Diváci tak môžu preskúmať Cameronove jedinečné vízie vedúce k vzniku filmu, ktorý do dnešního dňa videlo už via než 310 miliónov ľudí na celom svete. Filmu, ktorý je ocenený Oscarom aj Zlatým glóbusom, ktorý získal najvyššie tržby v histórii a ktorého Blu-ray sa stal najpredávanejším vo svete i v Slovenskej republike.

Rozšírená zberateľská edícia na Blu-ray bude obsahovať ďalší bonusový materiál a poskytne presvedčivý interaktívny zážitok zo sledovania. Vďaka využitiu jedinečnej interaktívnej technológie na Blu-ray sa fanúšikovia Avatara môžu ponárať ďalej a hlbšie do sveta národa Na'vi, preštudovať celý film v troch fázach výroby: „Performance Capture“, „Template“ a „Final“. Rovnako im Blu-ray umožní sledovať rozbor všetkých fáz filmových procesov vďaka otvoreniu "Pandorinej skrinky". Všetko dopĺňajú rozhovory s Jamesom Cameronom a posádkou, takže divák nakoniec dostane kompletný a poučný návod na výrobu AVATARA.

AVATAR trojdisková rozšírená zberateľská edícia:

DISK 1:
AVATAR